Gemene

on

Gemene

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ce frumoase sînt! Vreau şi io zambile roz…! Uaaaaaaa!!!

    1. Irina spune:

      Eu vreau albe și galbene, că de-astea n-am 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Uof, n-am decît una singură, albastră şi stingheră. Deja s-a trecut, biata de ea, nebăgată în seamă, lîngă gardul de la stradă.

  2. racoltapetru6 spune:

    Zambilele mele-s mai pipernicite… 😦 Or fi a tale altoite?!

    1. Irina spune:

      Nu cred că sunt mai de soi, le avem de când eram copil, mai trebuie rărite din când în când. Cred că depinde și de cantitatea de apă de peste an, și de sol. Nu înfloresc mereu la fel nici la noi. Anul acesta chiar m-am mirat și eu că au înflorit așa bogat.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

