Îmbrățișare

on

Imbratisare

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. domnuio spune:

    Superbă imagine și titlul e perfect 🙂 !

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 .

  2. Drugwash spune:

    Minunat, felicitări pentru captură! Mi-aduce aminte de faza din Spider-man, sărutul cu capul în jos de pe alee, doar că aici e mult mai colorat şi natural.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Dragoș. În ceea ce privește filmele, am o memorie slabă de tot :)) . De obicei, îmi amintesc filmele văzute parțial, iar finalul deloc. Așa că pot revedea fără probleme orice film, chiar de mai multe ori. Mai ales pe cele de acțiune, din care chiar nu rețin mai nimic 🙂 . Cu dramele altfel stă treaba. Din seria Spider-Man am văzut așa, frânturi, mai mult pe la TV. Cred că nimic cap-coadă. Personajul îmi e cunoascut, oarecum și felul în care a ajuns să aibă acele puteri, dar cam atât. 🙂

      1. Drugwash spune:

        Eh, nu era mare lucru oricum. Doar aiurelile ce-mi trec prin cap, legături ciudate. Şi eu uit cam toate cele, aşa că ne potrivim de minune.

  3. Mélanie spune:

    ce rimeaza cu… polenizare! 🙂 rosmarinu’ meu e plin de albine anu’ asta: concer de bâzâiala toata ziua… 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

