Cea mai dragă

on
13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Am nețărmuita bucurie și neasemuita plăcere de a-ți ura La mulți ani, cu prilejul minunatei sărbători de 8 Martie! Fie ca florile să te împresoare toată ziua și parfumul lor să te adoarmă duios spre seară! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Petru!

  2. Drugwash spune:

    La mulţi ani mamei! Ce frumos e acolo la ea, în grădină… 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Dragoș 🙂 . Îmi tot spune mereu la telefon că s-a plictisit în casă, abia așteaptă să vină primăvara, să poată ieși în grădină. Acolo își petrece cea mai mare parte a timpului, de primăvara până toamna.

      1. Drugwash spune:

        Şi cum ai putea să n-o crezi? 😉 Prea puţin am văzut acum în poze, dar cred că e o feerie cînd se desfăşoară natura în plinătatea ei. Cum să stai în casă, cu frumuseţea bătînd la uşă? 😉

        1. Irina spune:

          Ca să fie o feerie, natura trebuie un pic ajutată. Un pic mai mult. Asta înseamnă muncă, muncă și iar muncă. Fizică. Mie mi se face rău după jumătate de oră de adunat căpșuni, la ora 10 dimineața, nu la prânz, când e soarele în toi. Ca să nu mai vorbesc de săpat, făcut straturi sau alte treburi mai complicate 😆 . Dacă ar rămâne doar în grija mea această feerie, s-ar transforma în scurt timp într-un loc părăginit 😦 . Când nu vor mai putea nici ei (deja sunt în vârstă, cu puterile pe sfârșite și plătesc alți săteni pentru aproape toate lucrările de îngrijire a gospodăriei și a grădinii), se va termina feeria 😦 . Viața la țară e frumoasă doar să o privești, cel puțin pentru una ca mine, fără vlagă, cum s-ar zice.

          1. Drugwash spune:

            Foarte adevărat! Am simţit-o pe pielea mea după ce am revenit la casă. Am un petec de grădină dar nu-s în stare s-o îngrijesc, din lipsă de unelte dar mai ales de putere şi voinţă. Iar vremea complet potrivnică în momentele cheie pune capac situaţiei. Şi ce păcat, că alţii se sufocă între betoane şi ar da orice pentru un metru pătrat de iarbă sau flori… Of, ce necaz mi-e!

  3. july spune:

    Sa fii fericita, si sanatate mamei !

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, July! La mulți ani și ție! O primăvară frumoasă!

  4. Fairytale spune:

    O primavara frumoasa, cu mult soare in suflete iti doresc tie si mamei tale!

    1. Irina spune:

      Mulțumim! La mulți ani și ție!

  5. Alex spune:

    Să-ţi trăiască „cea mai dragă”! Multă sănătate şi numai bine să vă fie la toţi! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

