Semne de primăvară

             În oraș miroase a pământ reavăn și a iarbă crudă. Cu toate că astăzi a fost ceață și soarele și-a arătat abia după-amiază chipul, chiar dacă, pe alocuri, încă mai ocolim mormanele de zăpadă murdară și în pofida faptului că e tot iarnă în calendar 🙂 . Miroase a primăvară și în camera mea. Doar cu o floare se poate face primăvară, uneori 🙂 .

Zambila

17 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Loredana Milu spune:

    Parcă-i simt parfumul! 🙂

    1. Irina spune:

      Chiar la asta mă gândeam și eu, păcat că fotografia nu poate reda și parfumul florii 🙂 .

  2. geladumi spune:

    Eu chiar am sapat astazi in gradinita cu flori si am slabit putin pamantul in jurul tufelor de zambile si lalele, abia astept sa-mi inveseleasca privirea cu coloritul lor, iar de mireasma, nu mai spun…Pana infloresc ale mele, am luat cu mine o farma de mireasma de la zambila ta<,mai e doar o zvacnire si primava ne va bate in ferestre!

    1. Irina spune:

      Eu am primit-o pe aceasta 🙂 . Ale mele sunt încă sub zăpadă. Sămbătă, când mi-am vizitat părinții, am constatat că la sat zăpada se topește mai greu. Doar câțiva ghiocei ieșiseră la iveală, lângă poartă 🙂 .

  3. Dan spune:

    Cu o floare, nu. Dar o floare aduce și un zâmbet. Și atunci da, e clar că-i semn de primăvară ! 😛

    1. Irina spune:

      Nu știu alții/altele cum sunt, dar, oricât de tristă aș fi, mie o floare îmi aduce întotdeauna măcar un zâmbet 🙂 . Am și eu slăbiciunile mele 😆 .

  4. racoltapetru6 spune:

    Primăvara asta, totuși,
    Nu mai e o copie! 😉

  5. Eu îi simt parfumul dincolo de ecran şi asociez frumuseţea zambilei cu frumuseţea sufletului tău, pe care azi, pe blogul lui Dan, am avut bucuria să îl descopăr!

    1. Irina spune:

      Vă mulțumesc, doamna Aurora Georgescu 🙂 . Vă urmăresc cu plăcere, de ceva vreme, poeziile în care îmbinați atât de plăcut umorul cu sensibilitatea și candoarea copilăriei. Vă invit să vizitați și blogul Iepurașilor, aici: http://grupaiepurasilor.wordpress.com/ . O zi frumoasă!

      1. Am văzut şi am lăsat un comentariu de felicitare fiindcă ai avut o idee formidabilă cu frământatul pâinicilor! Imi imaginez cât de încântaţi au fost micuţii tăi. Cred că ai activată moderarea fiindcă tot ce am scris a dispărut!!!! Sper că nu s-a şters.

        1. Irina spune:

          Da, am bifat moderarea comentariilor. Am verificat acum și nu îmi apare nimic, nici în așteptare, nici la spam. Cred că s-a pierdut. Îmi pare rău. Mulțumesc pentru aprecieri! 🙂

          1. Am scris un altul. Văd că acesta s-a înregistrat.Se mai întâmplă!

  6. Mélanie spune:

    🙂 ce minune de zambilica, Irina… p-acilea n-au aparut înca, da’ cum le-oi vedea, sho pi ieli! 🙂 se pare ca cele albe si roze au cel mai puternic parfum… o sâmbata însorita ca aici si-un weekend senin, afar’ si-n suflet… cu drag, Mélanie

  7. Alex spune:

    O minunatie de floare! Imi plac nespus de mult aceste zambile bogate in flori si parfum. Un semn minunat ca primavara este foarte aproape!
    Iti doresc o saptamana noua cat mai frumoasa, draga Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru! O săptămănă de neuitat și ție!

  8. Mélanie spune:

    🙂 Irinaaaa!!! azi am vazut si pozat zambile… yesss! da’ magnoliile stelate albe si roz(e) m-au dat gata! 🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/02/24/monday-sunny-monday/

Cuvântează, dacă ți-este voia!

