Hibernale – La înălțime

La inaltime

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Fairytale spune:

    Tare simpatice animalutele:))

    1. Irina spune:

      Erau în vârful unui ,,munte de zăpadă”, de unde supravegheau împrejurimile. 🙂

  2. Drugwash spune:

    Hai să le dau un Like, poate nu m-or mai lătra cînd trec pe stradă! 😛
    Weekend plăcut! 🙂

    1. Irina spune:

      Nici eu nu prea îi agreez, mi-e teamă de ei, îi ocolesc cât pot. Acum e mai greu, ne cedăm trecerea reciproc, pe culoarele înguste croite prin nămeți. Aceștia erau în parcarea din fața blocului, pe un morman mare de zăpadă. Când a văzut că mă apropii, cel maro a început să mă fixeze. Tare mi-era să nu se simtă deranjat 😆 . A fost cuminte, până la urmă, m-a lăsat să îl fotografiez.

      1. Drugwash spune:

        L-am „citit” deja pe cel maro încă din poză că e în stare de alertă; probabil o fi masculul alfa. 😉

        Eu am avut de-a face cu „lătrătorii” de mic copil, muşcat de-un cîine ţigănesc furişat la mine-n curte prin poarta întredeschisă, apoi prin 2007 muşcat de două ori întorcîndu-mă acasă pe bicicletă la miezul nopţii tot printr-o zonă „colorată”, ca să nu mai zic de piticania unui amic.

      2. Irina spune:

        Am scăpat teafără până acum, din fericire. Dar tot mi-e teamă. Weekend plăcut și ție ! 🙂

  3. elly weiss spune:

    Vigilenti 😉
    I-ai surprins frumos.

  4. Alex spune:

    Ce frumos sta el acolo, cocotat pe troian.
    Frumoasa si amuzanta fotografie! 🙂

    1. Irina spune:

      Era foarte înalt troianul, dar, ca să îl redau pe tot în fotografie, ar fi trebuit să ,,sacrific” câinii, care mi-au părut mult mai expresivi.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

