Odihnă pisicească

Tanu, în patul din odaia bunicii, în seara de Crăciun 🙂 .

Tanu

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ioi, cîtai lenea pe cotoşmanul! 😆 Să-ţi trăiască! 🙂

    1. Irina spune:

      E un vânător iscusit, să știi 🙂 . Dar și când doarme, știu că nu-l întrece nimeni 😆 . Am constatat că am mai multe fotografii cu el dormind decât în alte ipostaze.

      1. Drugwash spune:

        Cred că putem concura la somn. 😀 Dar am senzaţia că el, de fapt, în vis îşi perfecţionează tehnica vînătoarei, pe cînd eu doar hălăduiesc printre lumi în căutarea jumătăţii de sine… 🙄

    1. Irina spune:

      Daaaa, nemaipomenit de pufoasă și de drăgălașă 🙂 . Întotdeauna am spus și cred că voi spune mereu că felinele sunt cele mai frumoase animale.

  2. elly weiss spune:

    Cred ca la somn poate sa concureze cu Snow al meu 🙂 E la fel de somnoros ca Tanu 🙂

    1. Irina spune:

      Invidiez pisicile pentru somnul lor fără griji, zic eu. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

