Miercurea fără cuvinte – Neînfricatele (I)

Rubrica ,,Miercurea fără cuvinte” este găzduită de Carmen.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Pe cea albă o vreau eu

    1. Irina spune:

      Și mie mi-a plăcut foarte mult ,,vârtejul” :).

  2. Jo spune:

    Ce flori superbe! Imi plac la nebunie florile galbene.

    1. Irina spune:

      Bănuți ce au adunat toată bogăția razelor de soare tomnatic :).

  3. Liviu Bimbea spune:

    Foarte frumoase flori au scăpat de brumele reci.
    Să ai parte de o noapte liniștită și faină.

    1. Irina spune:

      Nu întâmplător le-am numit eu ,,neînfricatele” :). O zi frumoasă, Liviu!

  4. racoltapetru6 spune:

    Sunt din nou încântat de puritatea frumuseților pe care le oferi, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mă bucur, Petru :). Natura ne oferă toate aceste frumuseți, eu doar le acord, poate, mai multă atenție :).

  5. gabyral spune:

    Frumuseti de toamna…cine zice ca toamna e trista?

    1. Irina spune:

      Pentru mine nu este tristă deloc, dimpotrivă. E o explozie de culori, parfumuri, sunete…

  6. elly weiss spune:

    Da, sunt foarte curajoase 🙂
    M-au fermecat cele galbene. Arata colosal!
    Sa ai o seara buna, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Bănuții galbeni și cei ruginii sunt si preferații mei :). Numai bine, Elly!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

