Curiosul

Curiosul

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Oare ce fixa? 😀 Şi eu sunt curioasă…

    1. Irina spune:

      Bucățelele de crochete folosite ca momeală :).

      1. cosmisian spune:

        Trebuia sa il strigi pe nume. S.ar fi uitat la tine. Am avut si eu unul.pe care l.am hranit si l.am invatat sa zboare si… si… au trecut cam 30 de ani de atunci. Oare cati ani traiesc porumbeii?

      2. Irina spune:

        Nu știu câți ani trăiesc porumbeii, dar știu că amintirea unui zbor poate dura cam cât o viață de om. Sau poate chiar mai multe vieți.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

