Miercurea fără cuvinte – Lebăda neagră

Rubrica este găzduită de Carmen.

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Liviu Bimbea spune:

    O seară bună și liniștită îți doresc.
    De la mine un buchet de PANSELUȚE

    1. Irina spune:

      Mulțumesc :). O seară plăcută!

  2. Fairytale spune:

    Am o slabiciune pt lebede, fie ele si negre, asa ca ador pozele tale, unde le-ai facut!

    1. Irina spune:

      Și mie îmi plac lebedele foarte mult, e prima dată când le și fotografiez. Fotografiile sunt făcute în Parcul Cișmigiu.

  3. elly weiss spune:

    Fotografii splendide ale unei pasari deosebit de frumoase. Imi plac mult, Irina. Ti-am mai spus eu 🙂
    Sa ai o noapte buna!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! 🙂 Toate cele bune!

  4. redsky2010 spune:

    cat poate fi de frumoasa! are o eleganta deosebita…te invidiez ca ai pozat asa ceva 🙂

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, atât de stângace pe uscat, lebedele sunt simboluri ale eleganței pe luciul apei :). Mie îmi pare rău că fotografiile mele nu se ridică la nivelul frumuseții acestor păsări :).

  5. Samsara spune:

    Cata frumusete, cata gratie!!!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

