Toamna în Cișmigiu

Mai multe povești în imagini vă oferă Carmen.

15 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Larisa spune:

    Frumoase peisaje de toamna autentica! Pacat ca lacul este secat, ar fi aratat mult mai dragut cu apa, eventual cu frunze moarte plutind pe ea…
    Happy WW!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Larisa :). Și mie mi-a părut rău că nu am găsit lacul în toată splendoarea lui, poate cu altă ocazie. Happy WW!

  2. Liviu Bimbea spune:

    Un parc frumos în orice anotimp.
    Să ai o zi liniștită.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. O zi frumoasă!

  3. racoltapetru6 spune:

    N-am fost de câteva decenii în Cișmigiu. Sper că mai există colțul șahiștilor!

    1. Irina spune:

      Da, încă mai există, din câte am văzut eu :).

  4. Spunsieu spune:

    N-am mai fost de foarte mult timp…arata tare frumos!

    1. Irina spune:

      Eu acum am fost prima dată și mi-a plăcut mult :).

  5. Iustina spune:

    Toate punctele cheie din Cismigiu au trecut examenul: mereu la inaltime 🙂
    Si asa mi-am amintit de podul din crengi… cand eram mica ma tot intrebam cum de s-au cimentat :))

    1. Irina spune:

      Se pare că am ratat, totuși, câteva puncte cheie. Promit că data viitoare nu îmi mai scapă :).

  6. elly weiss spune:

    Tare frumoase fotografiile, locurile…
    De fapt eu le revad…nici nu mai stiu, parca acum doua zile le-am vazut pe toate pe FB. Erau mai multe parca… 🙂

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, erau mai multe acolo. Pentru acest articol am selectat câteva, am mai păstrat și pentru alte postări ;).

  7. Ileana spune:

    Fotografiile tale ma fac sa ma gandesc ca e cazul sa mai trec prin Cismigiu. A trecut mult timp . Parca Targovistea ar fi la mii km distanta! :). Pana atunci ma bucur privind fotografiile tale!
    O zi buna!

  8. Alex spune:

    Tare frumoasa toamna in acest minunat parc. Ce frumos ai surprins-o, in toata splendoarea ei. Sper sa ajung pe acolo, caci e tare frumos.

    1. Irina spune:

      Cred că toate parcurile, cât de mici ar fi ele, sunt frumoase toamna. Cișmigiul cu atât mai mult. Mă bucur că ți-au plăcut fotografiile, Alexandru! Numai bine! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

