Miercurea fără cuvinte – Între Pământ și Cer

Vă invit să vedeți mai multe imagini AICI!

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elly weiss spune:

    Cat de frumos exprima maretia naturii… Iar casuta aceea cu imprejumuirea…sunt atat de pitoresti… Splendide peisaje!
    O seara frumoasa, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Le-am surprins în drum spre Peștera Dâmbovicioara. O zi minunată!

  2. CARMEN spune:

    Catedrala naturala!
    Coplesitoare frumusetea naturii în acest loc! superbe peisaje, mi-ar fi placut sa fiu si eu acolo, macar câteva zile…
    Happy WW! 🙂

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, un tărâm de basm. Din păcate, nici eu nu am petrecut decât câteva ore acolo :(. O zi frumoasă, Carmen!

  3. tăcut, rece, departe… și totuși frumos!

    1. Irina spune:

      Poate tocmai de aceea :).

  4. Diana spune:

    Minunat de minunat! Sunt sigura ca acolo ne-am putea auzi gandurile! 🙂 Maret!
    Noaptea linistita sa iti fie!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Toate cele bune!

  5. Liviu Bimbea spune:

    Să ai o noapte liniștită și faină.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, o zi plăcută!

  6. Rux spune:

    Ce evadare minunata! Nu ma mai satur privind imaginile. Multumesc pentru calatoria virtuala:)

    1. Irina spune:

      Mă bucur că ți-au plăcut imaginile :). O zi frumoasă!

  7. Fairytale spune:

    O priveliste minunata, imi place verdele, ai surprins foarte bine totul!

  8. iulisa spune:

    Super fain…de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Iulisa :). O zi frumoasă!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

