Miercurea fără cuvinte – Simbol

Ceas

Mai multe imagini vă oferă Carmen.

13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. vax-albina spune:

    Te rooog să-mi spui de unde e poza. Splendidă, de altfel.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Este simbolul Brăilei, ceasul din Piața Traian (zona centrală veche a orașului).

  2. frumos oras, Braila…

  3. abbilbal spune:

    Să ai o noapte liniștită și faină !

    1. Irina spune:

      Multumesc, o zi frumoasa!

  4. roxdumitrache spune:

    Am fotografiat si eu ceasul din piata Traian cand am vizitat Braila. Braila are si multe cladiri vechi foarte frumoase. Mi-a placut foarte mult.

    1. Irina spune:

      Ma bucur :). Toate cele bune!

  5. elly weiss spune:

    Aveti un minunat simbol al orasului. Imi place cu totul: forma, culoare, ideea de ceas = timp. Splendid!
    O noapte buna, draga mea!

    1. Irina spune:

      Ma bucur, Elly :). Chiar reflecta specificul orasului. O zi minunata sa ai!

  6. Silving spune:

    Uite ca nu sunt numai oameni albastri ci si turnuri albastre 🙂

    1. Irina spune:

      Timp albastru, masurat de un ceas albastru, intr-un oras albastru, locuit (si) de oameni albastri :).

  7. Alex spune:

    Foarte frumos ceas! Cu adevărat un simbol pentru brăileni!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

