Miercurea fără cuvinte – Dunărea la Brăila

Dunarea la Braila

Vapor

Mai multe povești fără cuvinte vă oferă Carmen.

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. danutza14 spune:

    Dunarea…ce frumos! Mi-ai amintit de orasul meu natal care si el asezat pe malul Dunarii!!
    O seara linistita iti doresc!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc :). O zi frumoasă!

  2. Liviu Bimbea spune:

    E liniștită pentru a se oglindi cerul în ea.
    O priveliște foarte frumoasă.
    Să ai o noapte liniștită.

  3. Alex spune:

    Ce imagine frumoasă şi ce liniştită este Dunărea într-o zi senină. „Dunăre, Dunăre, drum fără pulbere!”
    O zi bună, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru. A fost o zi minunată, într-adevăr :). Numai bine!

  4. elly weiss spune:

    E superba Dunarea acolo…
    Vaporul e exact unde trebuie. Nu stiu ce fel de vas este insa. Nu ma pricep. Dar e foarte interesant pare fara sfarsit….

    P.S.- Draga Irina, esi am deschis pagina de ieri noapte (avand intentia sa fac toate vizitele), n-am mai putut. Am adormit. Deci abia acum ajung….Si miercuri, si ieri am fost peste masura de ocupata cu treburi. Ieri noapte am facut cateva vizite, in noaptea asta sper sa termin. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

