Meloman pentru o zi – The Power of Love

Rubrica este găzduită de SoriN.

 

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Maria irina spune:

    Am ascultat mai multe variante ale melodiei acesteia, dar pe ultima din lista propusă de tine nu o știam! Toate îmi plac!

  2. SoriN spune:

    Chiar mi-a facut mare placere sa reascult si imi plac în toate variantele!
    Numai bine iti doresc

  3. Alina spune:

    Frumoase interpretari! Jennifer ramane mai aproape de sufletul meu, totusi 🙂 O seara frumoasa sa ai!

    1. Irina spune:

      O seară plăcută, Alina!

  4. Spunsieu spune:

    ii ziceam Jeni Faras dar ce ii admiram vocea! Una dintre cele mai frumoase melodii de dragoste scrise vreodata!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

