Labirint

LabirintÎntuneric.
Pași rătăciți printre rune.
Urme ascunse,
drumuri uitate de zânele bune.
Uși spre niciunde,
praguri din fum renăscute.
Strigăte sparte,
prinse în zboruri căzute.
Mâini tremurânde,
raze prelinse pe piatră.
Vreascuri jilave,
stinse demult într-o vatră.
Măști colorate,
ore încremenite.
Spaime-alungate,
iluzii rotund înnoite.

Firul alunecă peste-un prag
pierdut în visare.
Pășesc șchiopătat.
Îndrăznesc.
Adulmec o zare.

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. silving spune:

    Tu ai scris-o? E foarte frumoasa!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Da, eu sunt vinovata :). Mă mai lovește așa, inspirația, din când în când.

  2. Daniel Onaca spune:

    Reușita convergenta a formei si continutului pt a exprima ideea labirintului si a nazuintei de a ieși din el. Felicitări!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc :). Mă onorează aprecierea dumneavoastră.

      1. Daniel Onaca spune:

        Iar eu mă simt… intimidat de un astfel de formalism al adresarii. Spune-mi, simplu, Daniel, asa cum fac toti prietenii mei, egali intru blogareala. 🙂

        1. Irina spune:

          Multumesc. O sa încerc :).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

