Miercurea fără cuvinte – Preaplin

SAM_1911

Mai multe imagini vă oferă Carmen.

17 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Simona spune:

    Toamna si-a intrat in drepturi 😦 Nucul și-a pierdut deja frunzele…

    1. Irina spune:

      Eu abia astept sa se coloreze cireșii. Au cele mai frumos colorate frunze, toamna :).

  2. sus un fluture, jos un fruct…
    paleta formelor si culorilor din jurul prunei e impresionanta!

    1. Irina spune:

      Agreabil culcuș și-a găsit :).

  3. Liviu Bimbea spune:

    Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. O zi frumoasă!

  4. Rolling Ideas spune:

    Cu o prună nu se fac gomboţi. Aşteptăm să se adune mai multe 🙂

    1. Irina spune:

      Recunosc că nu mi-era familiar termenul. A trebuit sa dau o căutare. Mai am de învățat :).

  5. nu imi vine sa cred ca deja a venit toamna…

    1. Irina spune:

      Așa vine mereu, pe nesimțite… :).

  6. Alex spune:

    Şi ce gustoase sunt când pică singure din pom, de coapte ce sunt.
    Toamna minunată, cu roadele ei bogate!
    Numai bine, dragă Irina şi să ai o toamnă minunată! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru! O toamnă frumoasă îți doresc și eu :).

  7. Iustina D spune:

    wow! o betie de culori…

    1. Irina spune:

      De la esența de prune să fie? 🙂

      1. Iustina D spune:

        la asta nu ma gandisem… e posibil, dar cred ca totul vine de la mov 🙂

  8. elly weiss spune:

    Stiu ca am comentat ceva la fotografia aceasta. Nu a ajuns cumva la spam?

    1. Irina spune:

      De obicei verific zilnic spamul, dar se poate sa imi fi scapat :(.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

