Dimineață

Am avut un vis nevisat: Dimineață

Se făcea că tu m-ai chemat.

Ți-am auzit strigătul,

Zbor sonor.

L-au adus zorii,

Risipit într-un nor.

Am deschis ochii,

L-am adunat,

Palmele mi-am închis,

Timpul l-am descântat.

Razele au surâs,

Norul s-a-mprăștiat.

Privesc în lumină.

Invoc, timp neîmplinit,

Un sfârșit de vară

Fără sfârșit.

Sursa foto

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Irină,
    Chemat de versul tău, irezistibil,
    Sper, sincer fiind, sa nu devin penibil.
    Si am s-o spun, pe şleau, fără echivoc.
    Dacă tu eşti poza din balcon,
    As strange-o-nbrate, fara ezitare.
    Dar stii, de ce?
    Din versul tău, emană, atât de vie dorinţă,
    Că n-aşi fi, decat de rea credinţă,
    Dacă nu aş participa, la ostoirea ta! 😛
    Onu

  2. elly weiss spune:

    Ced ca ar trebui sa scrii „sursa foto” mare cat casa, pardon, cat foto… :))
    Nu m pricep la poezie…dar suna interesant. Frumos.

    Eu as desfiinta butonul Like… Eu. 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly. Adevărul este că ,,sursa foto” am adăugat-o după ce am vazut că fotografia este generatoare de confuzii 😆 Ai dreptate tu, butonul de like este un barometru înșelător, de cele mai multe ori.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

