Meloman pentru o zi – Regrets

on

Rubrica este găzduită de SoriN.

13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. gouttedereve spune:

    Una dintre piesele pe care le port cu drag în suflet – cu clip cu tot…

  2. Alina spune:

    O voce unica, inconfundabila – Mylene Farmer! Nu auzisem acest duet; vocile lor se potrivesc asa de bine! O zi frumoasa iti doresc, Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alina :). O zi frumoasă!

  3. Frumoasa alegere, nu mi-a ramas intiparita sa o caut si sa o ascult, dar cand dau de ea ma relaxeaza si bine dispune.

  4. iulisa spune:

    E foarte frumoasã alegerea ta de azi!
    Mi-a facut mare plãcere sa reascult piesa !
    O seara buna iti doresc !

    1. Irina spune:

      O seară frumoasă, Iulisa!

  5. ilda76 spune:

    Deosebita alegerea ta! Am ascultat cu mare placere!
    O seara frumoasa!

    Ilda

    1. Irina spune:

      Mă bucur, Ilda. O seară plăcută!

  6. Spunsieu spune:

    O melodie frumoasa si o voce ingereasca. Foarte sensibila!

  7. SoriN spune:

    Intr-adevar foarte placuta melodie!
    Sa-ti fie seara bucurie!

  8. Alexandra Ali spune:

    Doamne ce voce! Mi-a facut pielea de gaina …sau e frigul?! … Nu. e vocea… Superb!

  9. melanie spune:

    Bonjour Irène! 🙂 sunt placut surprinsa de alegerea si preferintle-ti muzicale… îi ador de ani, iar pe Mylène am vazut-o în concert asta-primavara… JLM si „chebecaosa” sunt considerati de multi francofoni „rebeli marginali si prea intelectualizati”… 🙂
    – – –
    salutari toulousene însorite si-o seara senina, afar’ si-n suflet… amicalement, Mélanie NB

    1. Irina spune:

      Mă bucur, Melanie, că propunerea mea muzicală ți-a făcut plăcere :). Toate cele bune, de pe malul Dunării!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

