Miercurea fără cuvinte – Din umbră

Din umbra

Rubrica este găzduită de Carmen.

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Rolling Ideas spune:

    Mergem la scăldat? 🙂

    1. Irina spune:

      Eu doar la privit/fotografiat :). Nu prea-mi place atingerea apei! Cred că am fost pisică într-o viață anterioară 😆 .

  2. ciprian94 spune:

    Eu ador apa, cine știe poate și pentru faptul că mă trag dintr-un oraș aflat chiar la punctul de vărsare a Oltului în Dunăre… 🙂

    1. Irina spune:

      Și eu locuiesc într-un oraș dunărean, dar n-am copilărit aici. Îmi place să mă plimb pe mal, să fac fotografii, dar nu aș intra în apă pentru nimic în lume :). În apă intru doar din necesități ce țin de igiena personală, dar de plăcere, nu prea cred să o fac vreodată. Nici copil fiind nu mi-a plăcut să mă bălăcesc, deși cam toți copiii se înnebunesc după asta. O alergam pe mama prin toată curtea și prin grădină până mă prindea să îmi facă baie 😆 . În schimb, prindeam broaște cu mâna din bălțile formate în șanțuri după ploaie 😆 .

      1. ciprian94 spune:

        Am copilărit la bunici în mijlocul câmpiei, departe de orice apă curgătoare dar când am venit acasă și am văzut, mă duceam să-ncerc să prind pești cu mâna prin Dunăre, Oltul era prea rapid pentru mine. În principiu nu sunt de acord cu pescuitul sau vânătoare dar recunosc că un pește bine gătit e minunat. 🙂

  3. Poteci de dor spune:

    Ooo, cât de frumos! Dar, recunosc, prefer doar să admir. Nici eu nu sunt prietenă cu apa care-mi trece de genunchi 😀

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Ești curajoasă, să știi! 🙂 Eu o singură dată am intrat, până la glezne, în Dunăre, în toiul verii, și mi s-a părut atât de rece încât nu am vrut să mai repet experiența.

  4. Alex spune:

    Frumos ai surprins apa lin curgătoare, stând la umbra cea răcoroasă… La ce caniculă este…apa te îmbie la puțină bălăceală! 😀
    O zi frumoasă, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Cred că doar în ape termale aș intra cu plăcere :). Chiar și pe caniculă. Happy WW, Alex!

  5. Silvia spune:

    Din umbra si de la umbra, simt racoarea, aud apa clipocind…

  6. Liviu Bimbea spune:

    Umbră și răcoare.

    1. Liviu Bimbea spune:

      Să ai o seară liniștită și răcoroasă.

  7. elly weiss spune:

    Din umbra ai capturat un peisaj fermecator. Imi place mult.
    Dupa ape nu ma omor nici eu…nu stiu sa inot. 🙂
    Seara placuta, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Aaa, de înot nici nu mai vorbesc. Nu mă pricep eu la altele, mai pământești, cum ar fi mersul pe bicicletă 😆 .O seară plăcută!

  8. Emilia G. spune:

    Nu pot să cred că nu îți place apa. Eu cred că am fost o vietate acvatică în viața anterioară… 🙂 Nicăieri nu mă simt mai fericită ca în largul mării.
    Îmi place mult fotografia ta. Eu n-am nici o apă în apropiere, în afară de râul satului, și invidiez pe oricine poate admira asemenea peisaje.

    1. Irina spune:

      Pe mine marea mă deprimă. Și întinderea de apă în sine, și ambianța de acolo. Ar fi o idee să o vizitez în afara sezonului estival :). Aici am Dunărea, dar nu îți imagina că am parte de peisaje cu nuferi. Fotografia este făcută în drum spre Tulcea. O zi plăcută, Emilia!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

