Meloman pentru o zi – Adele

on

Melomanii își dau întâlnire la SoriN.

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alex spune:

    Frumoasă alegere! O voce deosebită!

    Să ai o zi frumoasă, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Multumesc, Alex! Numai bine!

  2. Reascult cu aceeasi pura emotie ca prima data! „Sa dai foc ploii” e un mesaj pe care inca il trec prin valuri de sensuri traite intens. Cand am facut aceasta recomandare muzicala unui suflet de o sensibilitate adanca, mi-a spus ca as fi trista, ca sufar (sincer, avea dreptate!), doar ca eu percep mesajul acestei melodii ca fiind o lupta interioara cu ceea ce pare de neinvins. Cu cat indarjirea de a „da foc ploii” este mai mare, cu atat sufletul este pregatit sa inece suferinta in jarul focului de viata.
    M-ai facut sa dau frau liber trairilor, asa ca-ti multumesc, Irina!

    1. Irina spune:

      Mă bucur că alegerea mea ți-a făcut plăcere, Camelia :). O zi frumoasă!

  3. Adele cu vocea si melodiile ei.. simti profunzime 🙂

  4. Ilda spune:

    She’s one in a million…

    Minunata alegerea ta! Multumesc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  5. paul spune:

    Foarte frumoase ambele piese 🙂

  6. Spunsieu spune:

    Nu m-as satura niciodata acultandu-le.

  7. SoriN spune:

    Felicitãri pentru sugestiile prezentate de tine , mi-a facut mare plãcere sã reascult fiecare piesã in parte!
    O zi cu soare iti doresc si eu!

  8. Alexandra Ali spune:

    Irina, faine alegeri! Adele are o voce puternica, impresionanta… ioar melodiile ei au si un mesaj frumos…O zi frumoasa!

  9. Irina spune:

    Multumesc tuturor pentru aprecieri :). Mă bucur că alegerea mea a fost una plăcută.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

