La plajă

La plajă

E weekend! E soare! Toată suflarea-i la mare!

Cum pe plajă nu-i chip să mai găsești un locșor gol,

Și-au înjghebat bieții  gândaci tabăra lor.

O plajă în miniatură, cu soare, praf și udătură,

Iarbă și iz de usturoi, că doar ei sunt gândaci de soi:

Văcuțe suple , roșioare, arse teribil pe-aripioare,

Viței burtoși cu ceafa mare, umbrită de-ochelari de soare.

Se duc, se-ntorc, se tăvălesc,

La soare toți se-ngrămădesc.

 

P.S. Profunda-mi silă de gândaci să nu vă molipsească,

Iertați-mi, rogu-vă, de vreți, postarea nesărbătorească!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 30.„.

 

19 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cosmisian spune:

    Exista vreo semnificatie a jocurilor geometrice desenate? Sunt portofrumoase.

    1. Irina spune:

      Portomulțumesc! 🙂 Poate niște continente miniaturale, pe o planetă pitică. Un microcosm. Cred că pot căpăta semnificații infinite. Semnificația e în ochiul privitorului.

  2. tu1074 spune:

    Wow !!! Frumoasă captură !!!
    Ai reușit într-o singură imagine să prinzi,minunat,atât de multe modele ale insectei !
    Felicitări 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc! Le-am remarcat și eu după ce le-am fotografiat :). Cred că sunt vârste diferite sau diferențe de sex.

  3. Liviu Bimbea spune:

    O zi bună și liniștită să ai.

  4. elly weiss spune:

    🙂 Foarte frumoasa fotografia, foarte reusita si poezia! Felicitari!
    Draga Irina, te rog sa ma crezi ca daca nu ai fi mentionat ca gandacii nu se bucura deloc de simpatia ta nici nu as fi ghicit. 🙂
    MIe imi sunt dragi Vacile Domnului 🙂
    Descrierea:
    „Văcuțe suple, roșioare, arse teribil pe-aripioare,
    Viței burtoși cu ceafa mare, umbrită de-ochelari de soare.” – e perfecta.
    Happy Weekend!
    P.S.- Am probleme cu postarea comm-urilor azi, aici. Nu stiu de ce. Posibil sa fi ajuns la spam unele…

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Am recuperat comentariile din spam, nu stiu de ce au ajuns acolo. În afară de cărăbuși, pe care îi pot chiar atinge, mi-e frică/scârbă de toți gândacii, deși am trăit la țară. Mai ales de cei de apartament, mari și negri. Când zăresc câte unul, sunt în stare să mă urc pe pereți, dar și acolo ar putea veni după mine 😆 . Despre aceștia roșii aveam și eu impresia că îmi plac, până azi, cand m-am apropiat mai mult de ei. Seamănă cu cei de bucătărie, de aproape. Când i-am văzut așa, roșii și îngrămădiți, imediat m-a dus gândul la o plajă ticsită :). Același dezgust mi-au inspirat, deși ei n-au nicio vină, sărăcuții. Dintre insecte, doar cărăbușii, buburuzele și fluturii îmi plac. Până și de libelule mi-e teamă, deși așa, de la distanță, le admir. O zi frumoasă!

  5. Zina spune:

    Draguta imagine si vesele versuri ! Happy weekend, Irina !

    1. Irina spune:

      Mă bucur că v-au plăcut! O zi frumoasă!

  6. Rolling Ideas spune:

    Deja s-au înroşit de la soare 🙂

    1. Irina spune:

      Sau poate de sfiala, le-am deranjat intimitatea :).

  7. MARIA spune:

    Îmi place că vorbești în versuri! Și cu gândacii… Eu am aceeași chestie, dar nu mă afectează prea tare… Totuși, mi-e frică.
    Happy Weekend!

    1. Irina spune:

      Sa stii, Maria, ca in viata de zi cu zi nu vorbesc in versuri, nici macar cu gandacii :). Cu toate acestea, nu prea ma fac inteleasa. HW!

  8. SoriN spune:

    O întreaga poveste într-un mic articol !! Felicitari !
    O duminica frumoasa iti doresc!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Sorin! HW!

  9. Alex spune:

    He, he! Ce frumos i-ai surprins la plajă! Frumoasă fotografie! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

