Meloman pentru o zi- Antract

on

Rubrică interactivă găzduită de SoriN.

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ilda spune:

    Uitasem de Antract. Imi placeau piesele lor.
    Multumesc pentru alegerea facuta!
    O seara frumoasa!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    1. Piese noi ANTRACT ! 🙂

      1. Irina spune:

        Mulțumesc pentru vizită și pentru piesele noi. Mi-a fost greu să mă opresc la o singură piesă Antract . Cum sunt mai nostalgică, am ales Cârciumăreasa :). Toate cele bune!

  2. SoriN spune:

    Felicitari pentru alegerea ta de azi!
    O seara frumoasa!

  3. Spunsieu spune:

    Interesanta interpretare, reusita orchestratie. Mi-a placut desi nu ma omor dupa muzica romaneasca.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

