Miercurea fără cuvinte – La castel

Mai multe povești fără cuvinte vă oferă  Carmen.

19 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. CARMEN spune:

    E castelul Bran! Oooo cat de drag imi este! Vara trecuta l-am dus di pe sotul meu sa viziteze 😉 tare i-a placut si lui!
    Frumoase fotografiile tale!
    O zi frumosa! Happy WW!
    ☆★☆☆★☆

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Carmen! Happy WW!

  2. Madleene spune:

    Am fost la castel acum 5 ani,intr-o excursie cu scoala.Spre ghinionul nostru ploaia ne cam mohorase si noua spiritele si nu ne doream decat sa ajungem acasa

    1. Irina spune:

      Și eu tot într-o excursie l-am văzut, cam în grabă :(. Sper să repet experiența, în mai multă intimitate și mai pe îndelete :).

  3. danielabonea spune:

    ce frumos! o locatie buna de vizitat!

    happy ww

    1. Irina spune:

      Un loc de poveste, ce merită vizitat, într-adevăr. Și nu doar pentru poveștile cu vampiri :).

  4. george-b spune:

    Reblogged this on euzicasa and commented:
    La castel in poata cine oare bate?

    1. Irina spune:

      🙂 Mulțumesc! O zi bună!

  5. MARIA spune:

    Hy, hy! Stop! Nu-mi mai face poftă!:)

  6. Liviu Bimbea spune:

    Cu mulți ani în urmă am avut ocazia să-l văd și să zăbovesc mult timp în interiorul lui fără a plăti nimic. Am rămas cu o amintire plăcută.
    Să ai o zi liniștită.

    1. Irina spune:

      Ce m-a surprins și pe mine în mod plăcut a fost că nu percepeau taxă pentru fotografiere, cum se petreceau lucrurile la Peleș, de exemplu. Dacă nu aș fi depins de grup, aș fi zăbovit mai mult și aș fi făcut mult mai multe fotografii și mai studiate :). O zi plăcută!

  7. Spes spune:

    M-a apucat un dor călător…

    1. Irina spune:

      Drum bun! 🙂

      1. Spes spune:

        Să fie, Irinuco! 🙂 Măcar de-ar fi…

  8. 13angi13angi spune:

    Cat este de real acel castel!
    Doar printi si printese mai trebuie sa apara.
    E un loc in care as pasi pe varful degetelor ca nu cumva sa deranjez.
    Seara frumoasa!

    1. Irina spune:

      Toate cele bune, Angi!

  9. elly weiss spune:

    Daca n-as fi fost in vizita de vreo trei ori… cu siguranta excelentele tale fotografii m-ar fi convins sa il vizitez. 🙂
    E foarte frumos castelul!
    O zi cat mai placuta, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Eu am fost doar o dată, așa că până la trei, ca în basme, mai am :). O zi frumoasă!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

