Mai mulți crai și o … crăiță

on

Crăița

Numai una

 

Crai

Galben-Împărat

 

Trei crai

Trei crai de la Răsărit

”   Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 27.„.

 

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Spunsieu spune:

    Sunt superb de …crete si colorate!

    1. Irina spune:

      Cum numai florile pot să fie :).

  2. Alex spune:

    Minunate flori. Îngrădina bunicii mele, mereu erau crăiţe roşcate. Şi craii înalţi şi galbeni, pe lângă ele. Îmi place tare mult şi mirosul acestor flori tare frumoase.
    Îţi doresc o seară frumoasă, dragă Irina!

    1. Irina spune:

      Da, sunt flori din bătrâni, cum se spune, cu o aromă aparte. Crai nu mai aveam de câțiva ani, așa că am luat câteva flori uscate din parc, anul trecut, pentru semințe. Dar se pare că rău am făcut 😆 . Au ieșit doar câteva fire și mult mai înalți decât cei pitici din parc. O seară plăcută, Alex!

  3. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com spune:

    Incredible pictures.jalal

    1. Irina spune:

      Thank you, Jalal :).

  4. Tina spune:

    In zona mea se numesc tzigancuse. De ce n-as putea sa-ti raspund. Frumoase imagini.
    Happy weekend!

    1. Irina spune:

      Probabil din cauza asemănării cu fustele lor crețe. HW, Tina!

  5. anastasia spune:

    Frumos Galben-Împărat!
    Duminică cât mia plăcută!

    1. Irina spune:

      Galben-Împărat înclin să cred că e o anomalie printre cei din soiul lui 😆 . O anomalie fericită, ce-i drept. Eu așa ceva n-am mai văzut pînă azi, iar florile de la care am luat semințele semănau leit cu cele crețe din ultima fotografie. Duminică frumoasă, Anastasia!

  6. elly weiss spune:

    Imi plac extraordinar de mult. Culorile, formele variate, faptul ca infloresc mult timp si sunt rezistente, imi place si mirosul lor usor amarui si proaspat.
    Fotografiile sunt foarte frumoase, portrete de vara ale unei craite si ale crailor ce-o insotesc 🙂
    Cred ca nici eu n-am vazut una galbena precum Galben-Imparat. La forma ma refer, desigur. 🙂
    Superb surprinse in soare!
    Happy weekend in continuare, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Și mie îmi plac, mai ales crăițele roșcate. Craii parcă-s prea înfoiați :lol:. Weekend plăcut!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

