Miercurea fără cuvinte – Slănic-Moldova

on

Detalii vă oferă Carmen.

22 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. addicted spune:

    Doamne, ce dor mi-ai facut de aceste locuri… 😦 Obisnuiam sa merg cu ai mei in fiecare vara cand eram micuta…

    1. Irina spune:

      Mă bucur că fotografiile mele au scos la iveală amintiri plăcute :). O zi frumoasă, asemenea celor din copilărie!

  2. Este o zona de munte frumoasa. Pozele vorbesc de la sine. Cat mai multe calatorii frumoase va doresc.
    Cu respect.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc pentru urare :). Într-adevăr, o zonă deosebită, pe care sper să am ocazia să o revizitez în tihnă :). Numai bine!

  3. vax-albina spune:

    oare unde sunt vilele vechi, splendide, cu aer de istorie?

    1. Irina spune:

      Nu am vizitat chiar toata stațiunea, am fost mai mult în trecere. E posibil să nu le fi întâlnit eu sau, poate, au rămas doar în amintire.

  4. Fairytale spune:

    O vacanta de vis!

    1. Irina spune:

      Din păcate, nu a fost chiar o vacanță, doar o zi :(.

  5. Alexandra Ali spune:

    Pacat ca am trecut pe aici doar in drum spre alt oras si nu am putut sa ne bucuram de frumusetile acestea. Faine fotografii!

    1. Irina spune:

      Și eu tot în trecere, într-o excursie școlară, acum doi ani :).

  6. iulisa spune:

    Admirabile peisaje! Felicitari pentru frumoasele fotografii!

  7. Liviu Bimbea spune:

    Privelişti de basm.
    Să ai o zi liniştită.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. O seară plăcută!

  8. MARIA spune:

    Da, sunt frumuseți naturale! Cele mai aproape de noi!
    Te pup, Irina! O seară minunată!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Maria. Numai bine!

  9. elly weiss spune:

    E frumoasa statiunea. N-am fost dar in ultima vreme am mai intalnit oameni care au vazut-o si au spus ca arata foarte bine. Si m-a bucurat acest lucru. Foarte reusite fotografiile! 🙂
    O zi cat mai placuta, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! O zi frumoasă!

  10. Alex spune:

    Frumoase fotografii! Am fost pe acolo o singură dată, în copilărie, cu părinţii. Ştiu că mi-a plăcut mult. Mă bucur să văd că staţiunea încă arată bine. Altele s-au distrus, din păcate.
    Îţi doresc un sfârşit frumos de săptămână, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Multumesc. Peisajele din zona sunt superbe, statiunea, cat am putut eu sa vad, mi-a placut. Numai bine, Alexandru!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

