Soare de ciocolată

on

SAM_1715

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. enmanscamera spune:

    Îmi place că cele mai multe dintre imaginile tale sunt flori. Photograhing flori este un pasttime distractiv.

    1. Irina spune:

      I’m glad you like my photos :). Have a nice day!

  2. vavaly spune:

    superba floare!

    1. Irina spune:

      Deosebită, într-adevăr! Mijlocul ca un drajeu de ciocolată, petalele într-o armonie cromatică de invidiat!

  3. Alex spune:

    Frumos ai surprins-o pe această frumoasă! În fiecare an le pozez, dar nu ştiu cum se numesc. Uite, eu nu m-am gândit la… ciocolată, dar ai dreptate! 🙂 Îţi vine să-i culegi bomboana din mijloc!

    1. Irina spune:

      Nici eu nu știam cum se numesc. Am căutat pe net margarete galbene, ochiul-boului și am gasit ceva care seamănă destul de bine, rudbeckia am văzut că se numesc. Dar nu pot să jur ca ar fi una și aceeași floare, totuși.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

