Pistrui

SAM_1595-1

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mihaela C.P. spune:

    Ce frumoasa e! Culoarea asta la sinnigia chiar nu am mai vazut.
    Am avut si eu cativa ani la rand, rosie si nu mai stiu daca avea pistrui. Insa intr-o iarna am lasat-o fara apa de tot (de regula iarna disparea si ii dadeam apa radacinii numai rareori) si se pare ca nu i-a placut si am pierdut-o. Oricum era cam pretentioasa, ii placeau numai anumite locuri vara, nu prea luminoase, nici prea umbroase, nici sub cerul liber :).Mie mi s-a parut capricioasa . Parca si

    1. Irina spune:

      Eu știam că se numește kohleria, nu știu dacă sunt plante diferite. A mea nu e chiar pretențioasă. Ce-i drept, e undeva la umbră, în interior. Iarna nu moare, e tot verde și încărcată de boboci. Doar că mulți boboci nu se mai desfac, se usucă așa. Mai trebuie întinerită din când în când.

      1. Mihaela C.P. spune:

        Asa o fi, poate am gresit numele sau am facut confuzie. Oricum e foarte frumoasa floarea :).

  2. melanietoulouse spune:

    natura va ramâne cel mai desavârsit artist… ce minunatie de floare! nu-i stiu numele, dar pare exotica, ba chiar carnivora… 🙂

  3. Fairytale spune:

    Cat de frumoasa e!!

  4. Alex spune:

    O floare deosebită! Frumoase poze, Irina! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

