Roze

on

Postarea participă la ,,Miercurea fără cuvinte”.

30 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Teodora Elena spune:

    Ce parfumaţi sunt şi trandafirii mei! Foarte frumoşi 🙂

    1. Irina spune:

      Ai mei nu sunt toți parfumați, deși pe ambalaj așa era precizat :). Cei mai parfumați sunt tot cei pe jumătate sălbatici. Dar, cum perfecțiunea nu știu să se fi inventat încă, nici măcar în materie de flori,…mă mulțumesc și cu cei fără parfum :).

  2. Emilia G. spune:

    După crini trandafirii sunt florile mele preferate, așa că postarea ta este absolut minunată.
    Îți doresc o după-amiază frumoasă!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Emilia! Și mie îmi plac crinii, mai ales cei imperiali (nu știu dacă se numesc chiar așa) și cei de august. O seară plăcută!

  3. Rolling Ideas spune:

    Şi nu se războiesc, ci fiecare arată minunat 🙂

    1. Irina spune:

      Se mai extind pe bucata învecinată de grădină, dar, totuși, o fac cu delicatețe :).

  4. Fairytale spune:

    Se pare ca mai e cineva care iubeste trandafirii.. Si eu am tot ceva asemanator pe blog:)) O zi faina sa ai!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Chiar am admirat culoarea trandafirului, nu îmi amintesc să fi mai văzut nuanța aceea plăcută de roșu-portocaliu. O seară frumoasă!

  5. elly weiss spune:

    Irina…cat de frumoase sunt toate culorile de trandafir! Iar tufa aceea roz e de-o rara bogatie. Splendide fotografiile. Toate. Felicitari!
    O seara cat mai placuta in continuare!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Cu jumătate de gură trebuie să mărturisesc că tufa roz nu mi-a plăcut deloc la prima înflorire, deși pe mama a cucerit-o imediat, arăta complet altfel decât pe ambalaj. Eu visam la trandafirii aceia cu floare mare, unică pe tulpină, parfumată. Apoi, când am revăzut-o așa cum apare în fotografie, am avut mustrări de conștiință. Așa sunt eu, mereu nemulțumită 😆 . Anul acesta am mai îmbogățit ,,colecția” cu nuanțe noi, aștept să înflorească, deși nu-mi pun speranțe prea mari. De trei ani tot cumpăr trandafiri galbeni care până la urmă se dovedesc a fi roz-portocalii :). Sau, cel puțin, așa îi văd eu.

  6. dordefemeie spune:

    Roze, minunate roze… Frumoasa tema ti-ai ales…. Happy WW!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc! Happy WW!

  7. nima spune:

    Hapy WW! >:D<

  8. Liviu Bimbea spune:

    Roze, roze, dar sunt şi galbene şi albe.
    Să ai o seară liniştită.

    1. Irina spune:

      Roze multicolore :). Numai bine!

  9. silvia spune:

    Multumesc pentru trandafiri…o incantare!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc și eu, mă bucur că au plăcut!

  10. Adela spune:

    Suuuuuuuuuuuuuuperbe pozele! :X

    1. Irina spune:

      Așa este, Danaiana! Sunt o încântare, întreaga vară și pînă toamna târziu.

  11. Alexandra Ali spune:

    O mulțime de trandafiri, de toate culorile ….cine are așa ceva in grădină este foarte fericit.

    Superbe fotografii! Happy WW!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc! Fericiții sunt părinții mei, ocazional și eu :). Happy WW!

  12. Ce feerie!!! Si am vazut si niste garofite! Superb!

    1. Irina spune:

      Da, în grădina părinților mei florile coabitează după reguli numai de ele știute, într-o dezordine de-a dreptul încântătoare 🙂 Cel puțin, așa sună teoria mamei despre amenajarea unui spațiu verde :).

  13. CARMEN spune:

    ooooo ce splendoare! pentru ca ne-am mutat anul trecut in casa noua, abia acum o luna jumate am reusit sa facem un rondou de trandafiri – 21 trandafiri nobili… care insa abia au un singur bobocel! Ma gandesc ca anul acesta nici nu am voie sa visez la mai mult! 🙂 Dar la anul, ma voi prezenta si eu asa ca tine!
    O minunata zi de joi iti doresc!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Carmen! Ai noștri s-au adunat în ani buni, unii deja au cam îmbătrânit și amenință să dispară, cer să fie înlocuiți. S-ar putea ca încă de anul acesta să înflorească destul de frumos și ai voștri, mai spre toamnă. Toate cele bune!

  14. Alex spune:

    Superbă colecţie de trandafiri ne-ai prezentat! Cât sunt de frumoşi aceşti „regi” ai florilor! Într-adevăr, cei mai parfumaţi nu sunt şi cei mai frumoşi, dar ce mai contează? Fiecare ne oferă ceva din frumuseţea sa.
    O zi frumoasă, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alex! Într-adevăr, flori distinse, ce ne înveselesc o mare parte a anului. Numai bine!

  15. melanietoulouse spune:

    minunate flori, Irina… întrebare: se zice „roze”, nu „trandafiri”?… merci d’avance! 🙂
    O dupa-amiaza senina, sanatate si-o saptamâna dupa planu’ si placu’ tau… Cu drag, Mélanie

Cuvântează, dacă ți-este voia!

