Poezia, bat-o vina!

Discuție între vânzătoare, surprinsă astăzi într-un magazinaș de cartier, din cabina de probă:

,,-Cică X-uleasca l-ar fi bătut aseară pe-ăla micu’, nu-și învățase poezia pentru serbare.

-Doamne! (ton plin de indignare) Ce poezie? Cu ce m-ajută poezia aia în viață? Îmi dă poezia de mâncare? Face poezia bani?”

Concluzia:

Se vede treaba că de-asta nu o duc eu prea bine, am citit cam multă poezie la viața mea. Și-uite așa am mai furat un truc. Cât trăiești, înveți. 😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

