Delicatese estivale – Prăjitură cu fructe

         Cum sezonul fructelor tocmai a început, m-am gândit să profit de primele daruri ale naturii și să pregătesc o prăjitură cu fructe. Pentru astăzi, am ales căpșunile, dar tot atât de bine pot fi folosite cireșe, vișine, caise, prune sau chiar piersici.

Ingrediente:
-6 ouă;
-275 g de zahăr;
-275 g de făină;
-5 linguri de apă clocotită;
-zahăr pudră;
-fructe.

         Se mixează gălbenușurile cu zahărul, apoi se adugă apa clocotită (amestecându-se după fiecare lingură). Se adaugă făina, apoi albușurile bătute spumă (cu 2 linguri de zahăr pudră), în două tranșe. Se omogenizează compoziția amestecând cu o lingură, de jos în sus. Se toarnă compoziția în tavă și se presară, pe deasupra, fructele (eu am tăiat căpșunile jumătăți). Se introduce la cuptor pentru 25-30 de minute. Se verifică dacă s-a copt cu o scobitoare (se înțeapă cu o scobitoare prăjitura și, dacă scobitoarea iese curată, prăjitura este coaptă). Iată rezultatul!

SAM_1520 SAM_1522

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Pishky spune:

    deci prăjitura asta e printre preferatele mele!

    1. Irina spune:

      Și mie îmi place. Deși pare un aluat simplu, este ușor, pufos, dulce, iar căpșunile îi dau o savoare deosebită :).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

