Reflexii în oglindă – Captivitate

on

SAM_1477

 

Mai multe reflexii pe pagina lui SoriN.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. tu1074 spune:

    Îmi place mult titlul,iar fotografia este excelentă !
    Afară este încă opțiune… este speranță !!!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Bine punctat, opțiune, speranță! În funcție de opțiune, afară poate fi libertate sau o altă formă de captivitate sau iluzia libertății în captivitate :).

  2. Tina spune:

    Ce floare e aceasta? N-am vazut pana acum.

    1. Irina spune:

      Kohleria am aflat și eu că se numește, științific. Denumirea populară nu o știu :). Eu le-aș spune clopoței. Florile sunt ca niște clopoței pufoși, pistruiați. Frunzele sunt tot pufoase. Nu este o floare pretențioasă. Trebuie doar întinerită periodic.

  3. dordefemeie spune:

    Ce frumoase sunt koleriile… suerba reflexie ne-ai oferit azi!

  4. Mona spune:

    sau poate visare…..:)

    1. Irina spune:

      La asta m-am gandit si eu inițial, planta parcă și-ar întinde nenumăratele degete spre verdele de afară, ca spre un ideal de neatins.

  5. elly weiss spune:

    Inspirata denumirea postarii. 🙂
    O Kohleria atat de mare n-am vazut. E superba! Si reflexia foarte reusita. Iar biserica se vede foarte frumos pe fereastra.
    Am si eu astfel de planta insa mult, mult mai mica. Aceasta e impresionanta. Am si postat fotografii cu florile ei anul trecut, cam pe vremea aceasta. 🙂
    O seara frumoasa in continuare, Irina!

    1. Irina spune:

      De fapt, sunt două, suprapuse. Le ud cu soluție nutritivă săptămânal, înainte nici ale mele nu arătau așa. Erau mult mai mici și mai tot timpul cu frunze oflite, iar bobocii cădeau înainte să se deschidă. O zi plăcută, Elly!

      1. elly weiss spune:

        Am inteles. Dar arata foarte frumos, nu se observa ca sunt doua 🙂
        Ce solutie nutritiva folosesti?

      2. Irina spune:

        VitaFlora, acum, de la Kaufland am luat-o. Înainte tot ceva de la Kaufland am folosit, nu îmi mai amintesc numele, dar nu am mai găsit la fel.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

