Apus citadin

on

SAM_1481

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. elly weiss spune:

    Wow! Cat este de frumos! Ador apusurile. Pe la mine nu am prins niciunul atat de frumos… 🙂

    1. Irina spune:

      Dacă nu ar fi fost acele blocuri să acopere orizontul… Recunosc că am editat puțin contrastul și luminozitatea :).

  2. melanietoulouse spune:

    al meu e japonez, pozat asta-toamna, caci mi-e tare dor de Japonia… 🙂
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/05/25/kyushu-sunset/
    Sanatate si-un weekend senin, afar’ si-n suflet… Cu drag, Mélanie

    1. Irina spune:

      Superb apusul surprins de tine, Melanie! Prin comparație, al meu este doar o încercare timidă :).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

