Sete de somn

on

closed-eyes

 

 

 

 

 

Am obosit să tot sper, am obosit să tot cer.
Am obosit să lovesc, am obosit să zâmbesc.
Am obosit să m-alint, am obosit să mă mint.
Am obosit să mă iert, am obosit să mă cert.
Am obosit să gândesc, am obosit să-mi vorbesc.
Am obosit să te-aștept, am obosit să-mi țin piept.
Am obosit să cutez, am obosit să ratez.
Am obosit să obosesc,
Am obosit să mă trezesc.

Sursa imagine

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. C.J spune:

    … si totusi mergem inainte 🙂 ,doamne ajuta !!!

  2. Nu obosi să iubești,
    Sufletul să-ți înflorești,
    Inima să-ți lecuiești
    Cu clipe dumnezeiești.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

