Întârziate

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cosmisian spune:

    Fascinatia lalelelor. Spuneai ca sunt florile tale preferate? Cred ca inteleg si de ce 🙂

    1. Irina spune:

      Mă fascinează prin simplitatea lor distinsă. Sunt flori cu personalitate :). Poate și pentru că sunt florile copilăriei mele, această fascinație. Nu știu…

      1. cosmisian spune:

        Ai putea converti Laleaua intr-un personaj care sa transmita caracteristicile pe care le atribuit tu copilariei si unei femei-lalea?! Cred ca e o provocare 🙂

      2. Irina spune:

        Nu am vocația scrisului. De scris (ca act creator, artistic), scriu foarte rar și întotdeauna inexplicabil. Nu pot scrie pe o temă dată și, mai ales, cu termen dat. Sau pot să scriu, dar prost. Îmi amintesc că, în școala primară, orele de compunere erau o adevărată corvoadă pentru mine. Întotdeauna am preferat cititul scrisului. Și întotdeauna am avut complexul harului refuzat. Așa că nu știu dacă voi putea răspunde vreodată provocării :).

  2. daria0m spune:

    Lalele sunt florile mele preferate 🙂
    sunt gingase

    1. Irina spune:

      Și ale mele :).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

