Orașul cu…lalele

Această prezentare necesită JavaScript.

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alex spune:

    Frumos oraş! Atât de multe flori şi clădiri frumoase.
    Felicitări pentru poze, dragă Irina!
    Îţi doresc o zi minunată! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alex! Într-adevăr, sunt destule clădiri vechi frumoase și câteva parcuri drăguț amenajate. Dar parcă prea puține, totuși :).
      O zi frumoasă!

  2. florentin spune:

    am si eu cateva lalele in mica mea gradina din cutre:)

    1. Irina spune:

      În curte am și eu, dar departe de varietatea coloristică și nu numai coloristică a acestora :(.

  3. danaiana spune:

    Frumoase mai sunt lalelele!

    1. Irina spune:

      Eu le consider cele mai elegante flori :).

  4. Pishky spune:

    superbe fotografiile tale!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

