Povestea unui iepuraș…roz

Pink_rabbit_by_the_weazle

Sursa imagine

          Dragii mei, vă plac iepurașii? Dar iepurașii roz? Roz-bombon, mai exact ? Cum adică nu există iepurași roz? Normal că există, tot așa cum există câini roz, pisici roz și alte asemenea animăluțe pe care e de ajuns să le privești ca să fii fermecat pe loc. Și chiar dacă nu ați văzut, vă rog să vi-l imaginați. Este atât de dulce, că nu te poți stăpâni să nu îi pupi apăsat fiecare milimetru de blăniță.

            Nu am reușit să vă conving? Atunci ascultați povestea mea! (aici îmi schimb vocea pentru că vreau să vă farmec pe loc și să vă impresionez cu talentul meu actoricesc, indispensabil meseriei, de altfel). Deci, cum spuneam : ,,A fost odată ca niciodată, într-o țară roz,  sub un soare roz, pe un imaș roz, un iepuraș. Roz. Era atât de roz, încât toate inimile roz tresăreau simțitoare pe tocuri roz când îl vedeau, iar toate buzele roz se țuguiau nerăbdătoare să îl pupe pe blănița roz (aici buzele mele se rotunjesc fermecător, imaginându-și atingerea roz). Ei, imaginați-vă că acest iepuraș a poposit în blogosferă. Sunteți în extaz, nu vă puteți stăpâni (aveți grijă să nu leșinați). Vreți neapărat să îl pupați (v-am spus doar că e irezistibil, nu-i de glumă cu așa minune a firii). Ei, acum e acum! Unde ați vrea să îl pupați? Aveți grijă, nu cumva să vă repetați!”

           Cum ce urmează? Și-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea mea. De fapt, nu chiar a mea, n-aș vrea să fiu acuzată de plagiat. Recunosc că eu nu am fost atât de inspirată. Povestea aceasta  am auzit-o astăzi, în cadrul unei reuniuni profesionale, cu participare exclusiv feminină (altfel cred că am fi avut de-a face cu un iepuraș bleu, bleu-ciel, dar tot irezistibil). Gheața a fost spartă ( așa e la modă acum ), socializarea în floare, publicul a fost încântat peste poate și toată lumea s-a pus pe pupat. Și l-am pupat pe bietul iepuraș (imaginar, că doar avem imaginație bogată, tot indispensabilă meseriei) pe primul fir de la mustața dreaptă, pe lăbuța stângă, pe coloana vertebrală (el are și așa ceva), sub gheruța a doua de la piciorușul stâng din spate, pe ceafă și chiar în vârful codiței. Când a fost vremea să îl pupăm de-a binelea, ce să vezi? Bietul iepuraș a luat-o la sănătoasa, speriat, probabil, că atâtea buze înfocate îi vor lăsa pete sângerii pe rozul impecabil al blăniței. Ei, și acum, rămase fără iepuraș, ce era de făcut? Doar pupatul e forma supremă, sublimă aș putea spune, de exprimare afectivă la români (vezi Mic tratat despre pupat). Cum iubirea învinge întotdeauna, ne-am pupat între noi, dar atenție, exact în același loc în care ne grăbea nevoia de a-l pupa pe iepuraș. Ce să vă mai spun? Așa râs și voie bună de când sunt n-am mai văzut. Și-am trăit fericite până la adânci tinereți.

         Dragii mei, dacă v-ați întâlni cu irezistibilul iepuraș roz, voi unde l-ați pupa? Sunt foarte curioasă! Răspunsul meu îl veți afla curând, nu de alta, dar n-aș vrea să vă limitez în vreun fel imaginația.

P.S. 1 : Acest articol este un pamflet. Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este pur întâmplătoare.

P.S. 2: Știu că sunt nebună și mă mândresc cu asta! 😉

pink_rabbit_400

Sursa imagine

„Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 17.”

17 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Emilia G. spune:

    Eu l-aș pupa exact între urechiușele lui roz! Așa îmi pup toate animăluțele…să le vezi ce drăguțe sunt când le zic ”Pup” și ele își întind căpuțurile. 🙂
    P.S. : Eu încă nu m-a convins de nebunia nimănui. Nici măcar a mea.

    1. Irina spune:

      Nici eu nu eram prea sigura, dar m-au convins ceilalți. Ei niciodată nu se înșală :).

  2. elly weiss spune:

    Pana ar incepe sa face ceva mizerie cred ca l-as cam pupa si pe capsor si pe ambele urechiuse pana l-as…albi :))
    Desi…prea multa iubire strica 😉 De fapt ca tot ceea ce e prea mult.
    Chiar cred ca ar fi frumos unul astfel colorat 🙂 Pantera roz exista, caini roz exista, pisici la fel…era doar chestiune de timp pana sa apara si iepurasul roz.
    Crezi ca asta e nebunie? Atunci nebunia-nebunie ce mai este? Esti doar o persoana cu simtul umorului cred eu 🙂 Mi-a placut povestea.
    Happy weekend, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Deja mi se confirmă că sunt singura nebună. Mai aștept totuși putin și apoi anunț rezultatul experimentului 😀 . Happy weekend, Elly!

  3. cartim spune:

    Saracutii, sa sufere din cauza unor stapani usor dusi…Cat despre pupat sunt de acord cu Elly, prea mult strica si te sufoci…..dar fiecare cum ii place 🙂

    WE placut!!!

    1. Irina spune:

      Așa ziceam si eu, m-a apucat mila de bietul iepuraș. Dar și mai mare mila de bieții stăpâni :).

  4. Javra spune:

    Eu m-aş aştepta să mă pupe el mine.
    Cum unde?!

    1. Irina spune:

      Aceeași reacție am avut-o și eu :)). Și primul răspuns posibil care mi-a venit în minte, rușine să-mi fie, a fost cel din ,,Iapa lui Vodă” ;).

  5. Spunsieu spune:

    E o adevarata pufosenie, e atat de dulce ca simt cum imi creste glicemia, vorba sonatilor de Mo si Foca! L-as pupa fix pe nasul ala tremurator…

  6. zdwub spune:

    Nu l’as pupa…si doar pentru simplul motiv ca l’ai facut roz>:p ..da, sunt fata si nu’mi place rozul :))

    1. Irina spune:

      Nu eu l-am făcut, draga mea :). Și da, nu sunt singura nebună! Nici eu nu mă omor după roz, dar când am fost pusă în situația de a-mi imagina că trebuie să pup un iepuraș roz, am fost de-a dreptul oripilată :). Singura oripilată. Așa că m-am gândit să vă întreb și pe voi, sa fac un experiment, să vad dacă mai găsesc măcar un nebun ;). Mă declar mulțumită, am găsit vreo doi. Mulți au citit, puțini au înțeles.

  7. Alexandra spune:

    Nu mă trage inima să pup nimic atât de roz…:))

    1. Irina spune:

      Nici pe mine 😆 Poate doar o zambilă roz, o garofiță roz, un bujor sau un trandafir roz, dar un iepure roz, în niciun caz 🙂

  8. Cred ca intr-o lume la fel de roz ca el ar fi greu sa il disting. De pupat nu l-as pupa ca m-as umple de E-urile naturale si identic naturale, din blanita lui. Si totusi sustin culoarea roz pentru ca e singura care poate starni si pune in functiune neuronul singuratic si ratacitor al blondelor naturale si identic naturale (Da, sunt si eu una din ele – blonda artificiala ce-i drept, dar fac eforturi sa ma conformez standardelor). Sustin de asemenea varianta roz a semaforului special pentru blonde, Magenta pentru rosu, Fuchsia pentru galben si Roz pur pentru verde. Probabil s-ar reduce accidentele rutiere drastic!
    PS. sper ca lumea stie de gluma 🙂

    1. Irina spune:

      😆 Și eu tot pe asta am mizat ;).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

