Meloman pentru o zi – 2CELLOS

La recomandarea unui prieten, am ascultat și mi-a plăcut ce am auzit.

La extreme, 2CELLOS!

Rubrica este găzduită de SoriN.

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Minnie spune:

    Pentru mine cello este un instrument deosebit, daca vrei instrumentul pentru „inima albastra”! Stie sa se „tanguie” foarte bine! 🙂
    Frumoasa alegerea, mi-a placut!

  2. 13angi spune:

    Ce frumos se „tanguie”,vorba dragutei de minnie.:))
    Nu i-am mai auzit ,dar imi plac!

  3. Kristi spune:

    Plini de talent acești băieți. O seară plăcută! 🙂

  4. Spunsieu spune:

    Sonoritati uimitoare, intre clasic si modern. Al doilea clip iti da fiori. Pare venita din spatiu! Imi pare bine ca i-am cunoscut pe baietii acestia!

  5. SoriN spune:

    Mi-a facut mare placere sa vizionez piesele !
    O zi cu soare iti doresc !

Cuvântează, dacă ți-este voia!

