Batoane cu alune și ciocolată

          Rețeta am găsit-o pe un pliculeț de praf de copt, dar, cum mi s-a părut că era prea săracă în indicații, am căutat-o și pe Internet. Am găsit-o AICI, în aceeași formă, fără indicații suplimentare sau vreo fotografie. M-am încumetat să experimentez și iată ce-a ieșit.

Batoane cu alune și ciocolată

          Am folosit alune (nucile fiind prea scumpe pentru buzunarul meu de bugetar) și ciocolată amăruie. Nu sunt prea aspectuoase (le-am tăiat destul de greu, din cauza alunelor tăiate nu tocmai mărunt de deasupra), dar sunt delicioase. Crocante, dulci, aromate, numai bune lângă o cană  de cafea sau de ceai. Așa că am mai adugat o rețetă în caietul meu, aflat la început de drum :).

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. danaiana spune:

    Greşeşti, sunt foarte aspectuoase! Şi pe mine mă bate gândul să fac ceva de genul ăsta, dar azi mă chinuie tare cozonacii comandaţi de copii!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Danaiana! La cozonac încă nu am ajuns, sunt abia la nivelul ,,începător” . Să îți iasă niște cozonaci minunați, pe placul copiilor!

      1. danaiana spune:

        Au ieşit bunicei…i-am şi mâncat!

      2. Irina spune:

        Dacă deja i-ați mâncat, înseamnă că au ieșit foarte buni, nu bunicei. Să vă fie de bine! 🙂

  2. Zamfir POP spune:

    Dac[ ai probleme cu buzunarul de bugetar, …. schimbă-l , ca să iasă mai bune prăjiturile!

    1. Irina spune:

      Nu dau buzunarul din mână pentru cel din…vitrină, că râmân cu mâinile goale și fără (nimic în) buzunare :).

  3. Minnie spune:

    Delicioasa prajitura ta! La noi sotul e bucatar! 🙂
    Seara faina!

    1. Irina spune:

      La mine a fost mama , până de curând, dar, din cauza distanței, a cam venit vremea să intru și eu prin bucătărie. Și nu doar in trecere :). O seară plăcută, Minnie!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

