Coup de foudre

SAM_1279

 

           Am văzut-o, prima oară, acum două săptămâni. Culoarea m-a cucerit. În modestia ei, făcea să pălească toate orhideeele și toți trandafirii de pe raft. Pe loc, am hotărât că va fi a mea. Mi-au răsunat în minte cuvintele mamei: ,,Unde o mai pui și pe-asta? Când o să te muți, o să ai mai multe flori decât bagaje!”. I-am găsit repede un locșor, așa, la vedere, să îmi lumineze diminețile lucrătoare mohorâte. Mi-am spus că ar fi bine, totuși, să mă mai gândesc și m-am tot gândit, în timp ce îmi umpleam coșul cu cartofi și alte achiziții prioritare. Și am plecat. Deunăzi, prioritățile m-au adus din nou în fața raftului cu flori, parcă dinadins așezat lângă ceapă, cartofi și alte vegetale. Era acolo. Nu, nu mă înșelasem. Floarea perfectă a dimineților mele. Acum, își arată, timid, boboceii roz suratei violete din stânga și distinsei orhidee din dreapta. E fericită că are un loc doar al ei, în bucătăria modestă a unei fete pe care o poate face fericită.

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. dordefemeie spune:

    Florile chiar te pot face fericita …si stiu ce inseamna sa ai mai multe flori decat orice altceva 🙂

    1. Irina spune:

      Doar un cunoscător poate înțelege :).

  2. tu1074 spune:

    Felicitări pentru perseverență și să-ți lumineze mult și tare diminețile care trebuiesc luminate :)!!!

    1. Irina spune:

      Perseverența este unul dintre defectele mele :). Cât despre dimineți, de mâine o să constat efectul!

  3. Ileana spune:

    Superb! O zi frumoasa!

    1. Irina spune:

      Ma bucur că v-a plăcut! O zi minunată!

  4. irenadaiana spune:

    deci nu sunt singura care nu se poate abtine. Deja m-am mai linistit. Culoarea e superba. 🙂

    1. Irina spune:

      Culoarea m-a cucerit si pe mine. In general, rozul nu prea se numara printre preferintele mele, nici macar cand vine vorba de flori. Dar acesta e un roz abia ghicit, intre alb, galben si portocaliu. Sau, cel putin, asa il vad eu :D.

  5. 🙂 si mie mi se intampla la fel… chiar de nu le pot cumpara, adesea ma duc la raionul specific sa le admir,

    1. Irina spune:

      Exact, mai ales ca sunt amplasate strategic, la intrarea in supermarket 🙂 .Dau asa, roată, raftului, să văd ce mai e nou, îmi iau doza de frumos, apoi îmi văd de ale mele.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

