Reflexii în oglindă – Lumea pe dos

Lumea pe dos

 

Mai multe la SoriN.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Minnie spune:

    bottom up… :))
    Zi faina!

  2. Spunsieu spune:

    Si o amarata de balta poate oglindi o lume! Frumos…

  3. 13angi spune:

    O realitate oglindita clar!

  4. tu1074 spune:

    🙂 ce oglindă cu spumă !!!
    Frumos spirit de observație ai !!!

    1. Irina spune:

      🙂 Doar e un ocean în miniatură!

  5. elly weiss spune:

    Ce minuni poate face o ploaie! Inclusiv sa ne ofere o alta Lume 🙂
    Seara frumoasa sa ai!

  6. Mala Teaha spune:

    Parca ar curge copacii…foarte frumos totul!

    1. Irina spune:

      Intr-adevar! O noua perspectiva! Imi place mult sugestia. Recunosc ca eu nu am ,,vazut-o” asa. Cati cititori, atatea lecturi :).

  7. Parca te numesti Diana?
    Dar nu contează.
    La tine şi la Mădălina,percep ceea ce se numeşte aromă de suflet.
    Sau simplitate.
    Pur si simplu respiri usor, nimic nu te impovărează.
    Bună seara, aş mai vrea!
    Onu

    1. Irina spune:

      Bun-venit! 🙂
      Mulțumesc pentru aprecieri. Mă bucur că imaginile m-au ”oglindit” astfel.
      O seară plăcută!
      Irina

      1. Vaai, Irina, iartă-mă! Sunt un gălăţean aiuritŞtii vorbacu nu aduce anul, ce aduc imaginile Irinei. Onoapte în imagini color. E ste de vis, să ştiii! 😛
        Onu

      2. Irina spune:

        😆 Nu mă supăr eu așa repede. Mai ales că suntem și vecini :). Să ai o zi pe placul tău, Onu!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

