Miercurea fără cuvinte – Violet

on

SAM_1168 (2)

 

Rubrica este găzduită de Carmen.

15 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. CARMEN spune:

    mai violet si mai elegant, nici ca se putea! 🙂
    happy WW!

  2. tu1074 spune:

    Minunat ți-a ieșit violetul 🙂 !!!
    Foarte frumos fotografiat !

  3. Liviu Bimbea spune:

    Ale mele sunt roz.
    Să ai o noapte liniştită.

    1. Irina spune:

      Am și eu doar două roz, însă nu au flori acum. Spun ,,doar două” pentru că cele violet sunt în număr de 13. 13 cu noroc :).

  4. elly weiss spune:

    Frumoasa violeta de Parma 🙂
    Are flori proaspete…superbe!
    O noapte buna, Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Acum sunt în toiul înfloririi, dacă pot spune așa. Se vede că a venit și pentru ele primăvara, chiar dacă toată iarna au stat la căldurică!

  5. Alex spune:

    Ce frumoasă şi ce gingaşă este violeta ta! O bucurie să admiri aşa ceva!
    Numai bine îţi doresc, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alex! Îmi plac foarte mult violetele și se pare că și ele mă plac pe mine. Se dezvoltă foarte frumos, nu sunt pretențioase, toate cele pe care le-am plantat au supraviețuit și au înflorit minunat. Dintr-o plăntuță primită de la o colegă de serviciu s-au mai ,,născut” încă vreo 20. Acum mai am 13 violet si doua roz, pe care urmează să le înmulțesc :). Am citit pe undeva că ar fi florile mele protectoare, după zodie sau data nașterii, nu îmi mai amintesc exact. Nu știu cât este de adevărat, dar coincidența m-a surprins.

  6. Emilia G. spune:

    Gingașă compziție. O seară frumoasă îți doresc!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Emilia! O zi minunată!

  7. Mala spune:

    E atit de gingasa si de fina ! Minunat!

    1. Irina spune:

      Delicate și puternice în același timp :).

Cuvântează, dacă ți-este voia!

