Arhetipuri…aviare

Junele prim

Paun

 

Amorezii fără speranță

Amorezi

 

Mama și soția devotată…Singură, la datorie

Closca

 

Parvenitul

Curcan

 

Personajul colectiv

Pescarusi

 

Postarea participă la jocul ,,HAPPY WEEKEND! – Ediția 13”.

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Simona spune:

    Frumoase imagini! 🙂

    1. Irina spune:

      Multumesc, Simona!

  2. Tina spune:

    :))))) tare de tot! inspirate dialoguri.

    1. Irina spune:

      Ca să fac un joc de cuvinte, n-am dus lipsă de surse de inspirație :).

  3. Spunsieu spune:

    Sunt tare haioase, imi place curcanul! Fara aluzii!

    1. Irina spune:

      Acest articol este un pamflet . Orice asemănare cu personaje reale este pur întâmplătoare ;).

  4. elly weiss spune:

    Bine ai venit la Happy Weekend, Irina!
    Un pic cam tarziu dar inca in termen 🙂
    Cat imi plac si paunul dar si ruda sa mai modesta si mai rurala, ca sa zic asa, curcanul 😉 Frumosi! Fiecare cu aroganta lui 😉
    Si-mi mai place mult titlul postarii. Se potriveste perfect cu imaginile si vorbele atribuite personajelor 🙂
    O saptamana cat mai placuta sa ai!

    P.S. – Acum,de curand, am observat ca ai postat…nici n-am prea ajuns pe blog azi Si mi-am amintit ca te-am mai vizitat la Miercurea fara cuvinte. La ghicitoare nu ai incercat sa raspunzi…

    1. Irina spune:

      Mă bucur că ți-au placut fotografiile și dialogurile, Elly. La ghicitoare n-am mai răspuns pentru că nu m-am putut abține să nu citesc și răspunsurile celoralți (am postat târziu ), iar după ce le-am citit deja nu mai știam câte personaje am recunoscut eu, așa că nu ar fi fost corect :). O zi frumoasă și o săptămână la fel!

  5. Alex spune:

    Ha, ha! M-am amuzat pe cinste cu pozele tale. Mai ales găinile care cântau melodia lui Pepe! 😀

Cuvântează, dacă ți-este voia!

