Pizza

on

       Astăzi, aflându-mă într-o vacanță forțată, m-am gândit să profit de timpul liber și să prepar pizza, însă altfel decât până acum, adică să fac eu însămi și blatul 🙂 (obișnuiam să folosesc, în loc de aluat, pâine feliată, înmuiată în puțin lapte). Așa că am cerut ajutorul atotcunoscătorului Google și am găsit această rețetă de aluat, care mi s-a părut promițătoare. Aluatul a crescut, într-adevăr, iar copt este între pufos și crocant. Peste aluat am adăugat ingredientele mele preferate (cașcaval ras, șunculiță, măsline, ciuperci, ardei roșu, roșii, un ou fiert), iar la sfârșit 4 ouă bătute. Am introdus tava în cuptorul preîncălzit și am lăsat-o la copt cca 40 de minute. Iată rezultatul!

Pizza

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ce bine arată! Când mă gândesc că de două zile sunt la cură, nu-mi mai vine să mă uit….

  2. danaiana spune:

    Arată minunat. Şi cum sunt o pofticioasă, diserară am să fac şi eu o pizza.

    1. Irina spune:

      Spor la gătit! Și…poftă bună!

  3. melanietoulouse spune:

    Bonsoir Irina! arata yummy rau… 🙂 fac pizza saptamânal, mereu diferita… cea mai „solicitata” e cea cu ciuperci, anchois sau saumon fumé! 🙂
    – – –
    Multumesc pentru „haltele” pe la locu’ nostru de joaca international… 🙂
    Salutari toulouse, gânduri amicale si cele bune, sa se adune, azi si mereu… 🙂

    1. Irina spune:

      Bonjour, Melanie! Mulțumesc și eu pentru vizită și pentru gândurile bune! Cât despre pizza, recunosc că nu am inclus-o în meniul săptămânal, dar promit să experimentez și cu alte ingrediente :).
      O zi frumoasă! Toate cele bune, de pe meleaguri dunărene!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

