Oscaruri blogosferice

on

Prima nominalizare a venit pe 10 martie, de la Loriana, pentru premiul Liebster. I-am fost recunoscătoare, în sinea mea, dar fidelă deciziei mele de a nu participa la astfel de jocuri blogosferice.

Liebster Award

Apoi, a urmat nominalizarea pentru Dragon’s Loyalty Award, de la Danaianadragonsloyaltyaward-e1363812681600I-am mulțumit, politicos, și m-am oprit doar la atât.

Astăzi, Cosmisian m-a adăugat și pe mine în lista celor 15 nominalizați pentru Very Inspiring Blogger Award.

very-inspiring-blogger-award

Asaltată din trei direcții,  m-am gândit să răspund, totuși, acestor invitații, mulțumindu-le celor cărora  blogul meu le-a atras, într-un fel sau altul, atenția. În ceea ce privește Regulamentul de participare, mă aflu în imposibilitatea de a-l respecta, din cel puțin două motive:

1. Consider că orice aș spune despre mine nu ar fi ceva obiectiv, blogul însuși fiind o oglindă a mea, în care fiecare cititor mă percepe altfel.Totuși, un autoportret – subiectiv, ce-i drept- puteți găsi pe pagina Eu, de la A la Z.

2. Ar fi nedrept să nominalizez doar 15 bloguri dintre cele care mi-au stârnit interesul și pe care am considerat de cuviință să le urmăresc. Și, până la urmă, cine sunt eu să fac asemenea clasamente blogosferice? 🙂

Așa că mă voi opri aici, cu speranța că hotărârea mea nu va aduce nimănui supărare mai mare decât ar fi adus preluarea ștafetei 🙂 .

O zi frumoasă tuturor!

 

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ileana spune:

    Buna ziua. trebuie sa recunosc ca ai perfecta dreptate. 🙂

  2. danaiana spune:

    Ai dreptate, am avut aceeaşi dilemă. Am primit şi eu două nominalizări. La prima am răspuns cu un mulţumesc , a doua m-a prins ceva mai relaxată şi am riscat să fac cele 15 nominalizări. Nu e loc de supărare dacă nu preiei ştafeta, în fond asta depinde de timpul şi de starea sufletească a fiecăruia. Din nominalizările altora eu am avut surpriza să descopăr bloguri cu totul deosebite.
    O seară bună!

    1. Irina spune:

      Da, si eu am descoperit bloguri noi din nominalizările celorlalți. Adevărul este că eu sunt așa, mai indecisă, de felul meu, iar când trebuie, musai, să iau o decizie, de cele mai multe ori, dau bir cu fugiții :)).
      O zi frumoasă!

  3. Silving spune:

    I feel the same way .Si eu am primit nominalizari din astea,am multumit si cred ca e suficient.De fapt cred ca circula oricum si ajung la toata lumea.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

