Tort de biscuiți

Un fel de salam de biscuiți, într-o prezentare mai elegantă :). Rețeta am găsit-o AICI. O rețetă rapidă, simplă, chiar și pentru un novice în bucătărie, cum sunt eu.

Tort de biscuiti SAM_0981

Nu este atât de aspectuos precum modelul, dar mă declar mulțumită, pentru o primă încercare. Vă asigur, însă, că este delicios!

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cosmisian spune:

    Am biscuiti, vecinii mei au ciocolata… Ai ai ai, ce frumos e.

    1. Irina spune:

      Simplu, rapid, delicios!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Simona! Ai văzut sursa de inspirație? Să vezi acela ce bine arată!

      1. Acum am văzut sursa 🙂 Doamne cum arată!!!Divin 🙂

  2. Silving spune:

    Incearca data viitoare cu miere in loc de zahar,e la fel de bun,eu numai asa fac 🙂
    Bravo,te-ai descurcat de minune,e apetisant ! 😉

    1. Irina spune:

      Mulțumesc pentru sfat și pentru încurajare ! 🙂 O să încerc și cu miere.

  3. CARMEN spune:

    felicitari! arata excelent tortul tau si ideea mi se pare extraordinara!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc! Cât despre idee, nu este tocmai a mea, din păcate :). Am precizat sursa în articol.

  4. mijnzeep1 spune:

    Ah, ce apetisant arata!
    Natalia

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Natalia!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

