Un motan…naturofil

on

Un motan...naturofil

 

Postarea participă la rubrica Miercurea fără cuvinte, găzduită de Carmen.

25 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Napocel spune:

    Și domn! Ia ce alură are!

    1. Irina spune:

      Bond. Tanu Bond 🙂

  2. CARMEN spune:

    vaaaai, cat e de frumos! e fericit si el ca a venit primavara 🙂
    happy WW!

    1. Irina spune:

      Era prima lui primăvară 🙂 Dădea binețe florilor.

  3. Emilia G. spune:

    Presupun că este mai veche fotografia. Este imposibil să fie narcisele deja înflorite!
    Oricum tare frumușel motanul. Îmi place pieptarul lui alb. Este foarte elegant. 🙂

    1. Irina spune:

      Da, este de acum doi ani fotografia. Anul acesta nici nu vor mai inflori asa frumos, au doar cativa boboci, probabil din cauza secetei de vara trecuta.

      1. Emilia G. spune:

        Ale noastre abia răsar. Nu au mai mult de 5 cm. 😦

  4. abbilbal spune:

    Ceva, ceva i-a atras lui atenţia la timpul respectiv.

    1. Irina spune:

      Adevărul este că am cam regizat fotografia 🙂 Sau, cel puțin, am încercat. Îl tot așezam printre flori și nu stătea locului deloc, venea lângă mine. Deja mă gândeam să renunț, în așteptarea unei ocazii mai bune – dragoste cu sila nu se poate, nici măcar de dragul naturii 🙂 – când i-a atras atenția ceva în grădina vecinului. Numai el știe ce 🙂 Norocul meu nesperat!

  5. Te-ai chinuit tu (sau l-ai chinuit pe el 🙂 ) , dar rezultatul se vede ! Un pisoi VIP intre narcise ! 🙂

    1. Irina spune:

      Răsfățatul familiei! 🙂

  6. Kristi spune:

    Și sensibil. O seară bună!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. O seară plăcută!

  7. iulisa spune:

    E tare dragut Tanu Bond !
    O seara frumoasa!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc! O seară așa cum îți dorești, Iulisa!

  8. Mala spune:

    E plin de importanta momentului! Atitudine de rege! Si poate chiar este pe bucata lui de gradina..

    1. Irina spune:

      Daaa! Foarte mândru de teritoriul lui! Înclin să cred că atenția i-a fost atrasă de un presupus intrus 🙂

  9. Alex spune:

    Ce frumoase poze! Este tare fotogenic motănelul. Şi da, se vede clar că este pasionat de flori! 😀
    O zi cât mai frumoasă, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alex! Vrând-nevrând, cu atâtea flori în jur 🙂 Să ai o zi frumoasă!

  10. elly weiss spune:

    🙂 Ca mare iubitoare de pisoi ce sunt, pot sa-ti spun ca motanelul tau e superb. Si unic, cred, cu acea interesanta pata pe nasuc si pentru ca e tigrat cu platosa alba, ceva mai rar. Am citit tot, am vazut ca pozele sunt de acum doi ani. Cred ca azi e putin mai mare si la fel de frumos.
    M-ar incanta sa mai vad fotografii recente cu el. Si eu l-am facut vedeta de blog pe al meu :))
    O zi insorita sa ai, Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Elly! Acum are aproape trei ani și câteva semne de bună purtare (o ureche sfâșiată, câteva zgârieturi pe botic). E mare crai 😉 Nici blănița parcă nu mai e așa impecabilă. Nu e crescut in puf, e o pisică de la țară, totuși. Mai sare prin grădina vecinilor, se cațără după vrăbii, se tăvălește în nisip. Vara trecută am crezut că l-am pierdut. S-a întors acasă după o săptămână, foarte slab, cu o rană urâtă la picior. Dar tot un răsfățat a rămas. Când merg acasă, la părinți, mă întâmpină miorlăind alintat. 🙂 O zi frumoasa îți doresc și eu!

      1. elly weiss spune:

        Si-al meu tot la curte traieste 🙂 Insa e un crai ceva mai comod, adica nu ii place sa se bage in conflicte 🙂 Asa ca vin fetele la el :))) La soareci si sobolani insa nu-l intrece nimeni 🙂
        O sa mai public curand ceva cu el 🙂

  11. Andreea B spune:

    Ceeee nasuc are. Frumusete cu mustati 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

