Biscuiți cu ciocolată și coajă de portocală

on

Biscuiti de casaIngrediente:

-250 de grame de unt sau margarină;
-250 de grame de zahăr;
-1 ou;
-făină cât cuprinde;
-4 g praf de copt (jumătate de plic);
-coaja de la o portocală;
-esență de vanilie;
-ciocolată amăruie.

        Se mixează untul/margarina topită cu zahărul, apoi se adaugă oul, esența de vanilie, coaja de portocală, praful de copt și făină până când aluatul nu se mai lipește de mâini și poate fi întins cu sucitorul. Se lasă aluatul la rece o oră. Se întinde apoi o foaie potrivită ca grosime și se taie biscuiții în forma dorită. Eu am decorat biscuiții cu bucățele de ciocolată amăruie. Se introduce tava în cuptorul preîncălzit și se lasă la copt, la foc potrivit, circa 15 minute. Poftă buna!

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. cosmisian spune:

    va trebui sa o sun pe mama sa o intreb ce inseamna: „faina cat cuprinde”, ca tare ma tenteaza sa ii dau forma biscuitelui in cuptorasul meu de acasa. 🙂

    1. Irina spune:

      În jur de 800-900 de grame am folosit. Mi-e greu să precizez cantitatea exactă pentru că, în general, pun din ochi, cum se spune, până simt eu că aluatul are consistența dorită. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

