Simplitate

Joaca a început AICI .

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. tu1074 spune:

    Foarte delicată floare și minunat ai imortalizat-o !
    .Îmi place mult gemul de măceșe !

    1. Irina spune:

      Multumesc! Cat despre gemul de macese, nu m-am infruptat inca! Cred ca prepararea cere foarte multa rabdare 🙂 Gustul maceselor nu imi este insa strain. Mai fac din cand in cand ceai de macese (uscate in casa) si marturisesc ca sunt gustoase si in stare proaspata, doar ca trebuie curatate foarte bine, altfel inteapa :))

  2. Minnie spune:

    Foarte frumoasa floarea! Mai trebuie sa avem rabdare pana le vedem pe ramuri! :))
    Seara placuta!

    1. Irina spune:

      Da, infloresc mai tarziu, aprilie-mai.

  3. Spunsieu spune:

    Parca le si simt mirosul!

  4. abbilbal spune:

    Trebuie să mai avem răbdare până vor înflori din nou măceşii.

  5. CARMEN spune:

    poate pentru ca e o floare simpla, este atât de frumoasa…
    happy WW! 🙂

  6. elly weiss spune:

    Le astept si eu 🙂 Imi place mult parfumul rasurii (macesului). Frumoasa foto!
    O noapte buna sa ai!

  7. Kristi spune:

    Ce frumos miros aceste flori….mmm!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

