Cartofi cu pulpe de pui la cuptor

          Duminica e ziua mea de gătit – gătesc numai la zile mari ;). Și, cum am făcut o pasiune pentru mâncărurile preparate la cuptor, astăzi am pregătit cartofi cu pulpe de pui…la cuptor.

Ingrediente(4 porții):
-8 cartofi mari;
-4 pulpe de pui (eu am folosit doar pulpele inferioare);
-o ceapă;
-4-5 căței de usturoi;
-ulei;
-sare, piper, cimbru, boia dulce (eu am mai folosit condimente pentru carne de pui și pentru cartofi).
Se curăță cartofii, se spală și se taie felii (prefer feliile tăiate pe lung sau rondele). Se pun în tavă 4-5 linguri de ulei, apoi cartofii,ceapa întreagă, crestată, pulpele (opărite în prealabil) și o cană de apă. Se acoperă tava cu folie de aluminiu (se poate și fără), apoi se introduce la cuptor. După 30 de minute se îndepărtează folia, se adaugă condimentele (usturoiul tăiat feliuțe, sarea, piperul, cimbrul, condimentele speciale) și se mai lasă la cuptor 10-15 minute. Am preferat să condimentez la final pentru a da o aromă mai puternică preparatului, dar puteți adăuga toate condimentele de la început.SAM_0867_Edited         Se decorează cu pătrunjel și/sau mărar verde. Vă recomand să faceți rost și de niște murături, vor fi delicioși!  Poftă bună!

SAM_0869_Edited

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Firar…mi sa facut foame 🙂

      1. Multumesc multumesc. 🙂

  2. tu1074 spune:

    Cunosc și recomand că-i delicios :)!!!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

