Ciuperci umplute la cuptor

Ingrediente:
-1 kg de ciuperci mari;
-cașcaval;
-șunculiță;
-usturoi;
-cimbru;
-pătrunjel verde;
-sare;
-piper;
-ulei.

Am curățat ciupercile și le-am spălat, deși se recomandă să nu fie curățate sau spălate 🙂 . Am tocat mărunt șunculița, piciorușele ciupercilor și usturoiul, apoi le-am amestecat cu o parte din cașcavalul ras, sare, piper, cimbru și puțin ulei. Am umplut ciupercile, am presărat deasupra cașcaval ras și le-am așezat în tavă, pe hârtie de copt, apoi am introdus tava în cuptorul preîncălzit, lăsându-le la copt 30 de minute. Am scos ciupercile, am presărat deasupra restul de cașcaval ras și le-am mai lăsat la cuptor încă 5 minute, până au prins o crustă aurie. Iată rezultatul!
SAM_0806 edited

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. danaiana spune:

    Arată delicios! Noi obişnuim să le umplem cu telemea rasă şi mărar, dar o să încercăm şi reţeta asta.

    1. Irina spune:

      Cred că sunt foarte bune și cu telemea, probabil mai sărățele. Data viitoare o să încerc și eu.

  2. Silving spune:

    Vai Doamne, acuma le-as face,daca as avea cu ce si daca n-ar fi 10 noaptea 😀

  3. irenadaiana spune:

    am incercat si cu carne tocata putin „carcalita” inainte , cu verdeata si cascaval ras. 🙂

    1. Irina spune:

      Cred că au fost delicioase! În război, în dragoste și în…bucătărie, totul e permis. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

